niedziela, 2 lutego 2014

Długo oczekiwana półka


Zamówiłam ją około 4 miesięcy temu. Nie dość że czas oczekiwania na półkę był długi to jeszcze jak doszła to zamiast wersji: szara jasna postarzana patynowana doszła szara jasna. Potem wymiana, oczekiwanie na nową, tym razem postarzaną, patyny nadal nie widzę ale już się nie doszukuję :)







 
Jeśli chodzi o meble to przydałaby mi się jeszcze jakaś nieduża komoda z szufladami :) już mam jedną na oku!

Wspomnę jeszcze o fajnych lnianych pojemnikach które znalazłam w Leclercu...
Polecam! Są ładne, praktyczne i niedrogie, największy za niecałe 20zł !!!












Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)
Karolina

13 komentarzy:

  1. Pojemniki są rewelacyjne! Mi się półeczka podoba, myślę że warto było na nią czekać:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Upolowałam też kilka miesięcy temu podobny pojemniczek i jestem z niego bardzo zadowolona, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne pojemniczki,praktyczne I stylowe:-) tak samo jak poleczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jak zawsze, wszystko idealnie u Ciebie : :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Półeczka prezentuje się rewelacyjnie :)))))
    Bardzo przytulnie i miło jest w Twoim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna poleczka :-) Warto bylo chyba czekac na nia tak dlugo :-) Sliczna masz sypialnie :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. Półeczka cudna, warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna półka! Pięknie sie wkomponowała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje do Twoich wnętrz i nic nie szkodzi, że bez patyny, bo i tak jest świetna:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne klimaty u Ciebie, zapraszam na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. TҺe gratitude of every home in our Island, in ouг Εmpire, and indeеd throughout
    the world, except in the abodes of the guilty, gօes out to the British airmen who, undaunted bʏ odds, unweariеd
    іn their constant challenge and mortal danger, are turning the tide of the worlԁ war by their prowess ɑnd by their
    devotіon. Nevеr in the field of human conflict was so much owed by so many to so few.


    Have a look at my blog: scientology

    OdpowiedzUsuń