czwartek, 20 grudnia 2012

Magia Świąt


Zostałam zaproszona do zabawy "Wyjątkowe Święta" przez Agnieszkę z bloga wloskieslonce.blogspot.com
za co serdecznie dziękuję :)



Magia Świąt to biały śnieg za oknem, zapach choinki i świeżo upieczonych pierników oraz grono bliskich mi osób, z którymi spędzam ten czas. Co roku wyjeżdżam na Święta do dziadków na południe Polski. Zwykle to babcia i mama przygotowują świąteczne potrawy. Zawsze są uszka z grzybami, barszcz czerwony, karp, makowiec... Tym razem postanowiłam również włączyć się w przygotowania. Upiekłam  piernik w kształcie choinki i bałwanka, które ozdobiłam czekoladą. W domu już ubrałam choinkę na której zawiesiłam upieczone w kształcie serc pierniki oraz wcześniej zrobione koniki na biegunach.





















w tym roku dla odmiany zamiast pojedynczo bombki zawisły w kiściach











I kilka innych świątecznych dodatków


 







 


Życzę Wam mile spędzonych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych, udanego wypoczynku oraz wielu szczęśliwych chwil w Nowym Roku!

Karolina


9 komentarzy:

  1. pięknie wszystko wygląda ;)WZAJEMNIE ŻYCZMY WESOŁYCH ŚWIĄT ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje pierniki. Ja również spędzam zawsze wiglię u mojej babci:)
    Tobie również życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje świąteczne!!!
    Dziękuję za życzenia i ja również życzę miłych i spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko - śliczne ciasta, a koniki na biegunach najchętniej bym podkradła ;)
    Spokojnych i radossnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez zycze zdrowych, pogodnych Swiat:) Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają te pierniki, żal będzie je zjeść ;))
    Wesołych Świąt :)
    Zapraszam do mnie http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne dekoracje :) a jakie ciacha :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna choinka, śliczne ozdoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo piękne dekoracje i ta śliczna choinka,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń