wtorek, 22 stycznia 2013

Pele-Mele wlasnej roboty

 
Bardzo lubię tablice typu Pele-Mele. Są dekoracyjne i funkcjonalne. Możemy zawiesić na nich ulubione zdjęcia lub ważne notatki czy przypomnienia. Będąc na wakacjach we Francji  po raz pierwszy trafiłam do sklepu Maison du Monde. To raj dla osób lubiących romantyczny styl francuski! W ofercie było kilka stylowych tablic:







Jednak ze względu na to że żadna nie zmieściłaby się do mojej walizki ( był już tam zakupiony wcześniej kinkiet ;)), postanowiłam zrobić taką własnoręcznie. Białą ramę kupiłam w Ikei, szkło zastąpiłam lnem, przewiesiłam dwa rzędy sznurka. Spinacze kupiłam właśnie w Maison du Monde. 




I oto moje dzieło czekające na zawieszenie:




  



 


Pozdrawiam serdecznie,
Karolina

20 komentarzy:

  1. Super, a spinacze są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszlo pieknie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Ja też jestem w trakcie robienia podobnej tablicy, do pokoju córci:))) Ale takich pięknych klamerek niestety nie posiadam, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie tablice sa cudne. Twoja wyszła super fajnie - też lubie takie tablicę, jestem wręcz ich maniaczką:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tablica wyszła super, spinacze z serduszkami urocze. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, zawsze bardziej cieszy to co zrobi się samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, także bardzo lubię takie tablice. Nie ma to jak własne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolino czy możesz mi powiedzieć w jakim programie robiłaś swój banerek? Chodzi mi o ramkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i własnoręcznie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo Dziewczyny za miłe słowa, motywują do działania :)

    Kasia - program to PhotoScape. Bardzo łatwy w obsłudze, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na zakupy:)
    http://mini-bazarek.blogspot.com/
    http://ciuch-lland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wrażeniem .....wyszło pięknie. Maison uwielbiam :) spinacze dodają romantyzmu...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta tablica:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna tablica:) Marzy mi sie taka, ale doba za krótka:)Cudnie ją zaaranżowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne tablice! Milutki blog!!!!!!!
    cieszę się, że odkryłam!
    Pozdrowienia z Karkonoszy!
    aldia

    OdpowiedzUsuń
  16. Tablica wyszła śliczna. Uwielbiam takie tablice muszę się pokusić i spróbować też sama taką zrobić. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na tablicę korkową.
    Zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Tablica wyszła Ci świetnie:))
    Najwięsza radość, gdy samemu można coś zrobić, a nie iść do sklepu i kupić:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń